pühapäev, 24. august 2008

Meie suguvõssa sündis uus ilmakodanik. Ta on küll juba üle 2 kuu vana aga hästi kihvt tegelane... Nimelt mul vend sai isaks ja mina siis tädiks:D kas pole äge. Nad elavad muidu Tallinnas aga on juhtunud see et nad on ka siin Viljandis käinud. Esimene kord oli siis kui väike plikatirts Kirke-Liis ühe kuuseks sai. Ta on ikka nii armas, ma alguses ei julgend teda isegi sülle võtta, minu jaoks on nad nii pisikesed ja õnukesed, täpselt selline tunne et kohekohe lähevad katki. Aga nu mida ma põdesin, mul ju väike praktika oma väikse vennaga, kuigi jah see oli 13 aastat tagasi ja ma ise olin ka ju väiksem:D Lõpuks ma võtsin ta sülle ja polnutki nii hull, hoopis kihvt oli, aga jah kahju et nad aind nii kaugel elavad meist. Tahaks tihedamini näha aga ei ole võimalik, ise ma Tallinnasse nii ei satu ju.

Teine kord kui nad käisid, siis olime me emaga talle lapsehoidjad. Nimelt vend ja venna naine läksid Tartusse mingit etendust vaatama. Kui me emaga teda hoidsime, siis oli ta ikka hea laps küll. Vahepeal jonnis küll aga see oli see, et ta tahtis süüa. Ema tegi talle söögi soojaks ja siis mina rahustasin ta maha.. kõndisin mööda tuba temaga lihtsalt ringi ja kusjuures suutsin ma teda väga hästi maha rahustada. Saan hakkama küll selliste väikestega...






Kommentaare ei ole: