teisipäev, 26. august 2008

Puhkuse viimane nädal

Mul hakkas puhkus 19 august ja kestab 2. septembrini. Niiet mul veel aega on, et midagi korda saata. Võtsin puhkuse, kuna tööl eriti tööd polnud ja siis ma mõtlesin et ma parem puhkan kui olen tööl niisama, löön aega surnuks.
Eelmine nädal ei olnud mul autot ja ma käisin suht palju jala ja ka rattaga... Käisin hästi palju ema juures paalas. Veetsin hästi palju aega seal, ühesõnaga olin seltsis talle. Piretiga sain ka ikka mõned korrad kokku.
See nädal on mul vähemalt auto.. eks tuleb põnevam nädal kui eelmine.. Piret siin tahtis ära käia miniloomaaias.. aga kui ikka nii hullult väljas sajab, siis ei tahaks eriti minna, eks see paistab.. Viimased pävad kus ma saan Piretiga koos kahekesi kuhugi minna, kuna tal tuleb Phil Eesti elama, ei tea kas ta siin hakkama saab, aga eks see näha ole..

Kommentaare ei ole: