reede, 29. juuni 2012

Issi sünnipäev töökaaslastega!

Käisime täna issi tööjuures sünnipäeval. Tal küll on õige päev esmaspäeval 2. juuli aga jõuab mitu korda ju pidutseda. Tegin eile siis kartulisalatit ja täna küpsetasin koogi, mis oli väga hea.  Gertu pidas väga hästi seal üleval. Läksime siis viie paiku õhtul sinna ja  kuskil  21:00 olime juba kodus tagasi. Niiet ühe söögikorra olime me seal ja saime väga hästi hakkama kõrval ruumis. Mis minu jaoks oli väga üllatav, et  Gertu ei maganudki terve selle aja, vaid istus siis minu süles päris palju, väikse tunniajase uinaku vist selle aja jooksul tegi.

Selle koogi retsept on siis selline:

Tädi Marise plaadikook
Põhi:
200 g suhkur
600 g jahu
250 g külma võid
3 tl küpsetuspilber

Täidis:
1 suur purk (825 g) aprikoosi kompotti
4-5 õuna
5 muna
200 g suhkur
2 pakki (800 g) kohupiimapastat

Haki tainaained käte vahel ühtlaseks puruks, laota kaks kolmandikku sellest küpseuspaberiga kaetud ahjuplaadile. Pane peale kuubikuteks lõigatud aprikoosid ja tükeldatud õunad. Vahusta munad suhkruga, sega hulka kohupiimapasta ja jaga ühtlaselt koogile. Pudista peale ülejäänud purutainas. Küpseta ahjus 200 kraadi juures kuni kook on alt ja pealt pruun ~30-40 minutit.


NB! Mina aprikoose ei pannud, kuna ei julge neid hästi süüa,, kuna eelmine kord kui ma virsikuid sõin, siis tulid tibule punnid näkku, ma küll pole kindel kas oli nendest või millest aga parem karta kui kahetseda. Panin siis vahele ainult õunu ja tuli ka väga hea.

Kommentaare ei ole: